Frågestund del 3

Med vilket pogram brukar du fixa dina bilder osv?
- Lite olika, PhotoSc är nog den enda bild pogram jag har laddat ner, paint duger också!

har du en egen blogg?
- Ja :)

din favorit blogg?
- Har olika favorit bloggar som är lite pesonliga. Men en jag verkligen gillar är Sannhistoria , helt klart bäst!

Vem fixade din design?
Nathalie!

Vet någon av dina vänner att du har denna blogg?
- Ja

Har du en egen blogg?
- Ja

Är det bara 1 person som bloggar här?
- Om vi säger att det är några personliga som också hjälper till men.. ;P

Vart i Sverige bor du?
- spring till danmark så får du reda på det Babe! :D

Varför just en skvaller blogg?
- Jaduu, bra fråga. Ingen aning kanske som en rolig hobby? =D

Besök record?
- Fick min besök record medans frågestunden var på G, hehe.. 139 unika.

Hur länge tror du att du har denna blogg?
- Jag vet inte direkt vad jag kommer ha i tanken om 1 timme, imorgon hähä.. Men jag vet inte faktist!!

Hur kom du på namnet till din blogg?
- Haha faktist så var den min käre vän som hjälpte mig! ;) Och tyckte att det passade med en skvaller blogg!

Nu har jag svarat på alla frågor!  Tack för alla frågor jag har fått, hoppas att ni blir nöjda.. Back on Track!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0