Frågestund Del 2

Nice header, men härmar du inte NBITCHIE ? =p
- (onödig komentar) men.. Tänker faktist svara på denna. Nej det gör jag inte! Det var en designer som har gjort hela min design, hon fråga hur jag ville ha den och jag sa att det skulle finnas pengar idomin & en läppstift där eftersom 1. allt handlar ju om pengar 2. Vissa är ju fjortisar 3. Läppstiften tycker jag att den skulle passa de !!och om jag har tagit samma bild eller något så var det faktist designer som valde ut bilderna som jag bad om. Jag tänker inte byta headern än eftersom jag är nöjd med den.. men tack iallafall?

Om man vill prata med dig personligt eller maila tips , till vilken hotmail kan man göra det?
-
[email protected] Finns vid menyn , lägg märke till att det är en punkt mellan gossip och bloggen! ;)

Går du i skolan?
-
Ja!

är du ig barn HEEHHE
- Nej.

Skriver du alltid sanningen
- Ja du bra fråga, brukar ju leta efter skvaller och sånt. Ibland är det ju rykten och då berättar jag det. man kan ju ha fel ibland men tro mig då berättar jag det!!

Hur får du alla skvaller
- Jag letar, ser och hör! ;)

du har inget liv, hur orkar du blogga om kändisbloggarna vad är det som är så jävlaa roligt seriöst
- Jo jag har verkligen ett liv. Varför jag bloggar? Jag har ju bloggen som ett Hobby, typ när jag har tid över. det är inte så om t.ex om en vän frågar mig ska vi ut ikväll så säger jag NEJ JAG MÅSTE BLOGGA SKVALLER. Har jag tid så skriver jag. Så jo, jag har ett liv .. som jag ÄLSKAR ;)

tjänar du något på din blogg?
- Nej.

Hur tror du att din framtid kommer se ut??
- Jag hoppas på att jag har den perfekta mannen, bra utbildning och en liten flicka och pojke hihi.

berätta om din kläd stil snälla !!! och var du brukar använda de?
- Okej då .. Vet inte vad jag ska säga om den, jag använder väl vanligt..
När jag ska till skolan blir det nog jeans / leggins med något linne och kofta..
När jag festar blir det nog en klänning eller tunika med klackskor.
Ut och fika eller till stan myskläder. annat också men aja.

vilken land kommer du ifrån?
- jag kan säga att jag inte är hel svensk.

Del 3 blir den sista =P tror att den kommer imorgon, mwah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0