Frågestund Del 1

Varför har du valt att vara anonym?
- Det här är en skvallerblogg som handlar om skvaller inte om mig.

Hur gammal är du?
- Jadu..

Vad fick dig att göra en skvallerblogg?
- Jag vet inte faktist fick det bara i tanken och börja skriva!

Vart bor du? Vilken stad??
- Vill du verkligen veta? Tyvärr hah.

Är du hel svensk
- Nej

kan du beräätta lite om dig själv?
- Nej ;)

hur många läsare har du per dag?
- Olika, vi kan säga runt 150 :)

Vem tycker du är bäst bland de bloggar du skriver om, berätta om alla snälla:D

- Kissie: Vad finns det att säga om henne? Hon borde nog vara sig själv i bloggen, tror att hon skulle vara mer omtyckt!

Amir: Rolig, men ibland kan han vara konstig :)

Kenza: Hon är sig själv på bloggen och jag tycker att man alltid kommer bäst med det.

Blondinbella: Hon har en tråkig blogg, men hon är typ som kenza.

Paow: Gullig, men leker lite FÖR mycket på bloggen.

Dessie: Ingen aning hur hon är i verkligheten, men på bloggen? Njaa, vet inte faktist!!

StinaLee: Skit sööt!! Men brukar inte läsa hennes blogg så ofta!!

Foki: Tycker att det är bra att hon har hittat en egen stil!

Krille: ingen aning, han borde nog sluta vara en sån fjortis!

Någon jag missa?

Musik STIL?
- lite olika, men oftast är det Rnb, hiphop, dancehall/reggae, lugn musik, M.m!

Har du några syskon ?
- Vad har det med min blogg att göra?

Vad tycker du om StinaLee?
- Skit söt mamma ;)

kan du inte upptadera bättre?
- Asså jag lever mitt liv vaf*n, jag brukar inte ruttna hemma och läsa ''kändisbloggarna'' 24 timmar om dagen. Nej jag går ut, jag går i skolan jag umgås med vänner / familj. Tiden som blir över går åt bloggen. Och det finns ju inte så mycket skvaller att skriva om nu när bloggarna vet att skvallerbloggarna börjar öka - de är mer nogranna.

Hoppas ni blev nöjda med svaren , några frågor var onödiga så jag plocka bort dom! Ni får del 2 inom kort.
Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0