Dissar / Hissar listan!



 Desireés hårfrysir! Hon är ju så grå i håret, hon ser ut som en gamling. Euw, ärligt skulle aldrig bli en blondin!

Paulina leker stor! Särry, hon är bara 15? Orka hoppa av skolan redan då. Eller leka större än vad hon är. Baby-Paow, du är fortfarande barn. - Och en fjortis, såklart..

Kissies ögon! Hon har så små kinesögon, dom såg snyggare ut innan hennes munförstorning. Nu har hon så små ögon och en stormun. Det passar inte? Hon ser lite ''blind'' ut.



Blondinbellas upptaderingar! Jag dissade hennes blogg för men nu har jag börjat läsa den och   tycker att den är bra. Tycker inte att hon upptaderar tråkigt längre!

Paulina och Desirés nya fight! Som inte höll kvar tror jag? Paow skrev ju att desireé har legat med  en 24 årig? Vet inte om det är sant. Om det nu är sant så tror jag att folk skulle uppfatta det som en våldtäkt, hon är ju bara 15? Haha men alla vet ju hur Desireé är!

Foki! Har bara kikat lite genom hennes blogg, så söt hon är tycker jag. Vet inte varför jag aldrig läser hennes blogg. Men iallafall, så söt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0