Dessie gör dissar lista om Kissie.

Jätte gulligt att några börjar skicka lite tips nu till mig. Även om jag inte har så ''många'' läsare. Visst blir man glad att folk gillar ens blogg, men jag gjorde den här bloggen som en hobby för mig och för att rätta lite fel av de hära fjortis,modellbloggare. Och visst hämtar jag annat kul, blir ju roligare? ♥

Skicka tips/fråga något till: [email protected]




Haha ''the voice'' bara för att kissie älskar det och brukar vara med där?

Alla härmar dessie? Kissie härma ju henne med mat listan..

GinaTricot beiga leggins? kissie hade ju sånna idag:D och nej gumman du har haft samma kläder mer än hel månad, sluta överdriva.

där ser ni henne med beiga leggins från Gina



(Bild tagen från Kissies blogg.)


Det där med södermalm? haha inte vet jag varför men vi vet ju att Kissie älskar södermalm? (;

Haha, riktigt tönting att göra en hel dissar lista om Kissie. Det räcker med att skriva, kissie härmar mig, har fula kläder, och jag är advensjuk bara för att hon är med på the voice..


X.o.X.o
GossipTruth

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0