Dagens ..

Svar på Tal!

Anonym:

Din blogg är superbra men kan du inte ta reda på Dessie-Paow bråket? Och upptadera meraa, för jag besöker ofta HIHIH. Plus har jag samma åsikter som dig.

Svar:
Det är inte bara du som har frågat mig om det, jag vet tyvärr inte. Men jag tror att dom falskar deras bråk för att folk ska besöka deras blogg tills dom vet varför och dom tjänar ju extra på det. När jag har tid brukar jag blogga ofta, jag ett liv utanförbloggen. Jag har inte så mycket tid till data, men nu när jag ser att några vill så får ni faktist fler upptaderingar!

Och tycker att det är jätte gulligt att ni gillar min blogg, jag har ju inte så många läsare eftersom bloggen är ganska ny, men jag tror att det blir ändringar på det med tiden för det höjs med 3-4 läsare varjedag. Komentera, så vet jag att ni lever. ( SKICKA TIPS OCKSÅ! er blogg blir länkade ).


Nu ska ni få något extra, eftersom ni är så söta! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0