Blandat

Någon ville att jag skulle göra oftare ''Dagens komedi'' Videos.
 Vad tycker ni andra då? =P



Iallafall. Paulina och Krille var på G förut eller så var dom tillsammans. Vad visste jag då? Det var innan min skvallerblogg. Men nu ska de träffas igen, kanske blir något på gång igen?

(GJORDE EN BILD SOM EJ GÅR ATT LADDA UPP)

och till er andra..
Ni som säger vad har du me det att göra lalal, ska göra något klart för er:
Det här en skvaller blogg, ingen j*vla blogg som jag skriver om mig själv.

Jag har inte så många läsare nu, men det går uppåt med tiden. Och det finns några som klagar som fan,  nu menar inte jag ni som är snälla och gillar bloggen. Jag skriver vad jag vill här, ni ska inte säga
att jag har inget med saken att göra om nu Paow och krille blir tillsammans. Själva JAG har inte med det att göra men jag är en annan person här på bloggen, där jag skriver om skvaller. skriver man skvaller så har man med det att göra. Hoppas ni fattar lite nu!

Förlåt för mina ord. Måste ut nu, hih puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0