Dessie kan också redigera bilder



(TEXT TAGEN FRÅN DESSIES BLOGG)

''Avundsjuka..SUCK!

Fick självklart komentarer om att jag har photoshoppat mina ben för att se smalare ut, Tack! Tar det verkligen som en komplimang, tycker det är skitgulligt sagt med tanke på att jag inte ens vet hur man laddar hem photoshop! Vissa kan man ju verkligen se på hur folk redigerar sina ben smalare, men dock ser jag inget tecken på sånt på mina bilder! Men tack så mycket för att ni säger att jag är så smal att jag ser redigerad ut, det stärkte självförtroendet lite mer, även fast det knappt går att höja för att det är på topp redan.. Men men, thank u! ;) *Avundsjuka va?*''

HAHAH, folk är inte så blinda. Dom ser inte smalare ut dom ser mer missbildade. Och såklart har vi sett andra bilder på dig där du visar dina ben. Konstigt du tyck ha olika form på varje bild du visar dina ben? Det finns andra pogram än photoshop där man kan ändra lite saker på kroppen o.sv..  Och man ser lungt hur du har redigerat dina ben, men du lyckades inte så bra! HAHA tror ingen vill vara advensjuk på dig, du är allt från att vara perfekt! synd, men du kan forsätta tycka att du är finast,bäst o.sv. det är bättre för din hälsa, tacka folket som får dig att tänka så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0